Artikelen 21 - 30 van 32 in de rubriek ZakelijkZakelijk
Over ons eigen loon zwijgen we doorgaans. Maar we staan er vaak versteld van wat anderen verdienen. En we vragen ons ook af waarom hoog aangeschreven werk vaak zo slecht betaald wordt.
Banen, 25-06-2012
Reclame in computerspellen bestaat bijna net zo lang als er computergames zelf zijn. De eerste vormen van reclame in games werden als banners uitgevoerd. Later kwamen daar bedrijfslogo's van de ontwik…
Marketing, 05-09-2011
Handelaren lokken klanten met onbeperkt terugnemen van artikelen. Ook Ikea-klanten kunnen nu hun al vele jaren gebruikte boekenkast weer teruggeven. Dat klinkt genereus maar is niets anders dan slimme…
Marketing, 09-09-2014
Wanneer potentiële klanten uw reclame zien, beseffen ze dat u hen iets probeert aan te smeren en zijn ze dus op hun hoede. Ze gaan op zoek naar kleine lettertjes en leugens in uw claims. Adverteren vi…
Marketing, 30-01-2015
Vooral startende ondernemers zijn vaak op zoek naar manieren om hun bedrijf tegen zo weinig mogelijk kosten bekend te maken. Sponsoring van evenementen is dan een probaat middel, want zo kan met een r…
Marketing, 10-04-2013
De crisis is nu ook voelbaar in cao-onderhandelingen. Bedrijven compenseren teruglopende winsten en verliezen met versobering van de arbeidsvoorwaarden. Door te staken willen werknemers, gesteund door…
Banen, 08-02-2013
De Primark-formule is een waanzinnig succes. In heel Europa hebben de Ieren inmiddels meer dan 250 winkels geopend. Ze kiezen nagenoeg uitsluitend voor enorme winkeloppervlakten op toplocaties. De suc…
Detailhandel, 06-01-2014
Thuiswerken is een fenomeen dat steeds meer ingang vindt. Logisch, want thuiswerkers kunnen hun tijd zelf indelen, staan minder in de file en besparen op reiskosten. Maar thuiswerken kan ook een bron…
Banen, 07-09-2011
De arbeidswereld verandert voortdurend. Anno 2018 wordt van werknemers meer dan ooit flexibiliteit gevraagd. Banen veranderen, net als ondernemersprofielen. Steeds vaker worden verdienmodellen aangebo…
Banen, 01-02-2018
Bereikbaar zijn voor het werk, ook ná werktijd, het is iets wat steeds meer toeneemt. Meer dan de helft van de werknemers is ook in de vrije uren bereikbaar. Een verontrustende ontwikkeling.
Banen, 26-06-2012